profilmko.png

V.TAKTIKOS&SYNERGATES

taktikosksynergates.jpg 

koinethel1.jpg

econsultant.jpg 
komvos2.png 

diathe.jpg
 
 

kladis2.jpg 
   Παραδοσιακά & Βιολογικά
        Προϊόντα Κρήτης

Statistics

OS: Linux g
PHP: 5.2.17
MySQL: 5.5.51-38.2
Ώρα: 09:25
Caching: Disabled
GZIP: Disabled
Μέλη: 11
Νέα: 859
Σύνδεσμοι: 5

__1.jpg

Αγρόκτημα Κατσαρός

un.jpg 

  Πράσινη Ανάπτυξη για Όλους

prasini2.jpg

Εθελοντές Δημοσιογράφοι

ethelontes.jpg

  Κοινότητα εθελοντών  διαδικτύου

diadiktio.jpg

         

          Μ.Κ.Ο. Ερύμανθος

erymanthosmko.jpg


 
ΚΛΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
3ΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 69, ΑΘΗΝΑ
2108226562 - 6972448046 
PDF Εκτύπωση E-mail
 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΙΔΗΣΗΣ / ΑΡΘΡΟΥ  

 

•·         Τα 5w του E. Shuman: Who, What, Where, When, Why / Ποιος, Τι, Που, Πότε, Πως ή Γιατί.

Η ιεράρχηση των ερωτημάτων προσαρμόζεται στα στοιχεία της είδησης (έμφαση στο πρόσωπο - Ποιος, στο γεγονός - Τι, κλπ).

•·         Η μέθοδος της αντεστραμμένης πυραμίδας

Στοιχεία Τίτλου:

•1.       Να μην έχει τίποτα περιττό, να είναι λακωνικός (λέξεις που εννοούνται δεν γράφονται  γι' αυτό συνήθως παραλείπεται το άρθρο ή και το ρήμα).

•2.       Να προτάσσει το μήνυμα, το "ζουμί" της είδησης που μας ενδιαφέρει.

•3.       Προσέλκυση ενδιαφέροντος (ευρηματικός, πνευματώδης κλπ). Η χρησιμοποίηση επιθέτου ή και σημείων στίξεως (ερωτηματικό, θαυμαστικό, αποσιωπητικά) ενισχύει την προσέλκυση ενδιαφέροντος.

•4.       Ο τίτλος είναι μοναδικός (δηλ. δεν πρέπει να ταιριάζει σε κανένα άλλο κείμενο ή θέμα, ακόμη κι αν αυτό είναι συναφές).

puramida.jpg

                                                                                   

Καρδιαγγειακά, καρκίνος «χτυπούν» τη Βόρεια Ελλάδα    

Της Γιωτας Mυρτσιωτη


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Καρκίνοι και καρδιαγγειακά νοσήματα «χτυπούν» περισσότερο τις περιοχές της Βορείου Ελλάδος, τα αναπνευστικά πλήττουν ιδιαίτερα την περιφέρεια της Αττικής, τα λοιμώδη και παρασιτικά την Ηπειρο. Τις γεωγραφικές διακυμάνσεις στη θνησιμότητα του ελληνικού πληθυσμού από ασθένειες που πιθανώς αποδίδονται σε περιβαλλοντικούς παράγοντες και σε κοινωνικοοικονομικές ανισότητες μεταξύ των περιφερειών της ελληνικής επικράτειας, διαπιστώνει διεξοδική μελέτη των θανάτων που σημειώθηκαν στην Ελλάδα από το 1998 ώς το 2007.

(SUMMARY LEAD - 66 λέξεις: Τι, που, πως-γιατί, ποιος, πότε)

Έρευνα του Αριστοτελείου

Η μελέτη διεξήχθη από το εργαστήριο υγιεινής της Ιατρικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνοντας και επεκτείνοντας συμπεράσματα προηγούμενων μελετών που δείχνουν «σαφή υπεροχή» της θνησιμότητας από λοιμώδη και παρασιτικά νοσήματα στην Ηπειρο και σταθερά υψηλότερη θνησιμότητα από καρδιαγγειακά και κακοήθη νεοπλάσματα στη Β. Ελλάδα.

Η επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου Υγιεινής (Ε. Παυλίδου, Π. Γεωργιανός, Δ. Χαραλαμπίδης, Ν. Παπαδάκης, Α. Μπένος) αξιολογώντας τη θνησιμότητα από διάφορες μείζονες αιτίες θανάτου στις 13 διοικητικές περιφέρειες της Ελλάδος στη συγκεκριμένη δεκαετία με βάση τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας Ελλάδος (ΕΣΥΕ), κατέληξε στο συμπέρασμα ότι περισσότερους θανάτους από καρκίνους εμφανίζει η Ανατολική Μακεδονία - Θράκη, η Κεντρική Μακεδονία και η Αττική.

Τα νοσήματα του κυκλοφορικού συστήματος (εμφράγματα - εγκεφαλικά) προκαλούν περισσότερους θανάτους στην Ανατολική, Κεντρική Μακεδονία και Θράκη. Τα λοιμώδη και παρασιτικά νοσήματα -παρά τη μείωση της εμφάνισης τους- εξακολουθούν να εμφανίζονται στους κατοίκους της Ηπείρου, του Β. Αιγαίου των Ιονίων Νήσων, της Κρήτης και της Αττικής, ενώ υψηλά ποσοστά θνησιμότητας από ασθένειες του αναπνευστικού παρατηρούνται στην περιφέρεια της Αττικής.

Ειδικότερα, τα στοιχεία θνησιμότητας από τον ανδρικό πληθυσμό, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα υψηλότερα ποσοστά θνησιμότητας σε σχέση με τον μέσο όρο στον γενικό πληθυσμό από λοιμώδη παρατηρούνται στις περιοχές της Ηπείρου (47,98%), της Κρήτης (40,38%), των Ιονίων Νήσων (35,84%), του Β. Αιγαίου (27,56%) και της Αττικής (23,45%). Υψηλή θνησιμότητα από κακοήθη νεοπλάσματα είχε η Αν. Μακεδονία και η Θράκη (13,58%) και η Κ. Μακεδονία (12,11%). Εμφανώς περισσότεροι ήταν οι θάνατοι από καρδιαγγειακά στην Αν. Μακεδονία και Θράκη (21,74%), ενώ η Αττική ήταν η μόνη που παρουσίασε αυξημένο αριθμό θανάτων στον ανδρικό πληθυσμό από νοσήματα του αναπνευστικού (13,90%).

Παρόμοια είναι η εικόνα στα επίπεδα θνησιμότητας στον γυναικείο πληθυσμό της χώρας. Υψηλότερο ποσοστό θανάτων από κακοήθη νεοπλάσματα παρατηρήθηκε στην κεντρική και Αν. Μακεδονία και Θράκη (11,6%), ενώ αυξημένα επίπεδα θανάτων από ασθένειες του αναπνευστικού συστήματος εμφάνισε μόνο η περιφέρεια της Αττικής 18,36%. Οι θάνατοι από καρδιαγγειακά στον γυναικείο πληθυσμό ήταν αυξημένοι στις περιφέρειες της Αν. Μακεδονίας και Θράκης (21,46%) ενώ τα λοιμώδη προκάλεσαν τους περισσότερους θανάτους στις γυναίκες της Ηπείρου 55,30% και και των Ιονίων Νήσων (67,98%), του Β. Αιγαίου (50,64%) και της Κρήτης (71,46%).

«Η μελέτη δεν είχε στόχο να αναζητήσει τις αιτίες που προκαλούν τις θανατηφόρες ασθένειες, οι οποίες πιθανότατα να οφείλονται σε περιβαλλοντικούς ή σε κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες», διευκρινίζει ο επιστημονικός συνεργάτης της Α΄ Παθολογικής κλινικής του ΑΧΕΠΑ κ. Γεωργιανός. Επιδίωκε κυρίως να περιγράψει και να αξιολογήσει ποια νοσήματα προκαλούν περισσότερους θανάτους στις γεωγραφικές περιοχές της χώρας με βάση τα πραγματικά στοιχεία θνησιμότητας.

Οι τάσεις της θνησιμότητας του ελληνικού πληθυσμού δεν διαφέρουν από αυτές της Ευρώπης όπου πάνω από το 50% των παρατηρηθέντων θανάτων οφείλεται σε καρδιαγγειακά και περίπου ένα επιπλέον 20% σε καρκίνους», εξηγούν στην έρευνα οι επιστήμονες. Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο κ. Παπαδάκης, τα υψηλά ποσοστά θανάτων στην Ηπειρο από λοιμώδη και παρασιτικά νοσήματα που μέχρι πρότινος έτειναν να εξαφανιστούν, αλλά και τα υψηλά ποσοστά θανάτων από αναπνευστικά στην περιφέρεια της Aττικής επιβεβαιώνουν τις επιπτώσεις της ανισότητας στις περιοχές της χώρας τόσο σε κοινωνικοοικονομικό όσο και σε περιβαλλοντικό επίπεδο».

Ανάπτυξη άρθρου, φθίνουσα αναφορά από τα πιο σημαντικά στοιχεία της είδησης στα λιγότερο ενδιαφέροντα.

Πανελλήνιο συνέδριο

Τα στοιχεία της έρευνας θα ανακοινωθούν στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το Περιβάλλον - Κλιματικές Αλλαγές - Βιώσιμη Ανάπτυξη και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας που διοργανώνει το Συμβούλιο Περιβάλλοντος του ΑΠΘ από 15 έως 17 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη.

Πρόσθετες λεπτομέρειες

(Πηγή: http://www.ekathimerini.gr/, Hμ.δημ. 13-10-09)

**********************************************************************************

Έκκληση του ΟΗΕ προς το Ιράν για ακύρωση θανατικών ποινών  

Η Ύπατη Αρμοστής του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα                 

κάλεσε το Ιράν να επανεξετάσει 3 θανατικές ποινές.

(εν είδει υπότιτλου)

Η Ύπατη Αρμοστής των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα έκανε σήμερα (13-10-09) έκκληση προς τα εφετεία του Ιράν να επανεξετάσουν με προσοχή τις θανατικές ποινές που επιβλήθηκαν σε τρία άτομα για τις ταραχές που ξέσπασαν στους δρόμους μετά από τις αμφισβητούμενες προεδρικές εκλογές του Ιουνίου.

(Lead-45 λέξεις: Ποιος, Πότε, Τι, Που, Πως-γιατί)

Όπως αναφέρει σε δήλωσή της η Νάβι Πιλάι,η διεθνής νομοθεσία προβλέπει ότι η θανατική ποινή μπορεί να επιβληθεί μόνο κάτω από αυστηρές προϋποθέσεις και κυρίως όταν οι κατηγορούμενοι που βαρύνονται με κατηγορίες για τα σοβαρότερα εγκλήματα υπόκεινται σε «ευσυνείδητες δίκες» .

«Υπάρχουν μεγάλες ανησυχίες σχετικά με τον τρόπο που διεξήχθησαν οι πρόσφατες δίκες μαχητικών μελών της αντιπολίτευσης και ελπίζω αυτές οι κρίσεις θα επανεξεταστούν με προσοχή από τα ανώτερα δικαστήρια», αναφέρει στη δήλωσή της η Νοτιοαφρικανή Ύπατη Αρμοστής.

Το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων ISNA μετέδωσε το Σάββατο ότι ένα δικαστήριο καταδίκασε σε θάνατο τρία άτομα για εμπλοκή τους στις ταραχές και διασυνδέσεις με εξόριστες οργανώσεις της αντιπολίτευσης. Επικαλούμενο αξιωματούχο του δικαστηρίου της Τεχεράνης διευκρίνισε ότι οι ποινές είναι εφέσιμες.

Η Πιλάι, πρώην δικαστής των Ηνωμένων Εθνών για εγκλήματα πολέμου, επανέλαβε την αντίθεσή της στην θανατική ποινή «κάτω υπό οποιεσδήποτε συνθήκες» και κάλεσε όλες τις κυβερνήσεις να δημιουργήσουν ένα μορατόριουμ για τις εκτελέσεις. Παράλληλα εξέφρασε την ανησυχία της για το γεγονός ότι το Ιράν προχώρησε το Σάββατο στον απαγχονισμό ενός άνδρα που ήταν 18 ετών όταν τραυμάτισε θανάσιμα με μαχαίρι ένα αγόρι. Η ΕΕ κάλεσε την Τεχεράνη να μη προχωρήσει στην εκτέλεσή του.

(Ανάπτυξη άρθρου)

Πηγή: www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, ημ. δημ. 13-10-09

5ο Διεθνές Συνέδριο ACE 2009 «Advances in Computer Entertainment Technology 2009»

paidaki.jpg

Το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού διοργανώνει σε συνεργασία με το ACM SIGCHI (Association for Computing Machinery - Special Interest Group Computer-Human Interaction) το 5ο Διεθνές Συνέδριο ACE 2009 «Advances in Computer Entertainment Technology 2009», το οποίο πρώτη φορά ενσωματώνει και το 4ο Διεθνές Συνέδριο DIMEA 2009 «Digital Interactive Media and Arts». Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί από 29 έως και 31 Οκτωβρίου 2009, στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Lead-68 λέξεις: Ποιος, Τι, Πότε, Που

Η διαδραστική ψυχαγωγία (interactive entertainment) αποτελεί μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη βιομηχανία με σημαντικές κοινωνικές και πολιτισμικές προεκτάσεις. Ακολουθώντας την τάση της εποχής, το ΙΜΕ διοργανώνει ένα συνέδριο το οποίο θα αποτελέσει το κορυφαίο ακαδημαϊκό φόρουμ για την παρουσίαση νέων ερευνητικών αποτελεσμάτων που θα προέρχονται από την περιοχή της υπολογιστικής ψυχαγωγίας (entertainment computing). Η φετινή διοργάνωση ενσωματώνει και το DIMEA, το οποίο έχει εδραιωθεί τα τελευταία τρία χρόνια ως ένα πολύ σημαντικό συνέδριο διαδραστικής ψυχαγωγίας και τέχνης.

Στόχος του ACE 2009 είναι να συγκεντρώσει ερευνητές από τον ακαδημαϊκό αλλά και τον επιχειρηματικό κλάδο, οι οποίοι ασχολούνται με διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, όπως η ψυχολογία, η επιστήμη των υπολογιστών και η τέχνη, για να παρουσιάσουν τις απόψεις τους και να επιδείξουν τη συνεισφορά τους στη διαδραστική ψυχαγωγία. Το ACE, στην προσπάθεια για περαιτέρω ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών διαδραστικής τέχνης και ψυχαγωγίας, επιδιώκει να ισορροπήσει ανάμεσα σε διαφορετικές επιστημονικές κατευθύνσεις.

Ανάπτυξη άρθρου και απάντηση στο "Πως-γιατί"

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τις θεωρητικές προσεγγίσεις που θα αποτελέσουν πεδίο εποικοδομητικού διαλόγου, το συνέδριο προβλέπεται να περιλαμβάνει Creative Demo Session, με επι τόπου παρουσίαση 20 και πλέον σημαντικών πειραμάτων-εργασιών στο χώρο της διαδραστικής ψυχαγωγίας, προερχόμενες από τις πιο σημαντικές ερευνητικές ομάδες σε παγκόσμιο επίπεδο. Στο τέλος του συνεδρίου, οι καλύτερες πειραματικές εργασίες θα βραβευτούν.

Κύριοι ομιλητές του συνεδρίου, μεταξύ άλλων, θα είναι:

- Prof. Stephen Wilson (Conceptual / Information Arts Program at the San Francisco State University. Κύριο αντικείμενο της έρευνάς του είναι οι επιπτώσεις στον πολιτισμό τεχνολογιών όπως: biosensors, GPS και τεχνητή νοημοσύνη)

- Dr. Norbert A. Streitz (ιδρυτής του φορέα Smart Future Initiative)

- Regine Debatty (δημιουργός του διεθνώς αναγνωρισμένου blog: www.we-make-money-not-art.com)

Πρόσθετες διευκρινήσεις

Πηγή: www.kathimerini.gr, ημ. δημ. 13-10-09.  

«Κλειδί» το περιεχόμενο του web για τo σύγχρονο μάρκετινγκ  

marketing.jpg


Το Ίντερνετ «αναγκάζει» τα τμήματα μάρκετινγκ να αναπροσαρμόσουν τις τακτικές τους. Τελευταία τάση, η φιλοξενία και διανομή περιεχομένου για θέματα που ενδιαφέρουν νέους και φιλόδοξους επιχειρηματίες.

(Λεζάντα)

Η μεγαλύτερη εταιρεία τηλεφωνίας των ΗΠΑ, AT&T, ρίχνοντας μια πιο ενδελεχή ματιά στην αγορά, αντιλήφθηκε ότι η διανομή περιεχομένου σχετικά με το τι χρειάζεται κάποιος να ξεκινήσει μια επιχείρηση είναι μια ελκυστική ιδέα για νέους πελάτες. Στράφηκε, λοιπόν, σε μια τρίτη εταιρεία με τον τίτλο Associated Content (www.associatedcontent.com/target=new) - ένα δίκτυο με 300.000 ανεξάρτητους επαγγελματίες που παράγουν περιεχόμενο- για να δημιουργήσει μια πληθώρα άρθρων σχετικά με το πώς σχεδιάζεται και υλοποιείται ένα ασύρματο δίκτυο μέχρι και το πως καταστρώνεται ένα business plan. Το υλικό αυτό αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της AT&T σε ξεχωριστή ενότητα (http://smallbiz.att.com/).

Lead-94 λέξεις: Ποιος, Που, Τι, Πως

«Η ικανότητα της διανομής περιεχομένου μας δίνει τη δυνατότητα να ερχόμαστε αξιόπιστα σε επαφή με μικρές επιχειρήσεις», σχολιάζει το εγχείρημα ο Chris Schembri, στέλεχος της AT&T. Την ίδια στιγμή, η παροχή σοβαρών πληροφοριών γίνεται πιο πιστευτή καθώς δεν προέρχονται από τις προθέσεις ενός ισχυρού εταιρικού brand αλλά από «τρίτους».

Η εποχή των social media και η ανάδειξη των χρηστών ως κύριων φορέων περιεχομένου έχει οδηγήσει τις εταιρείες σε αναθεώρηση των παραδοσιακών μεθόδων marketing. Τα μικρά budget και οι αμφιβολίες των καταναλωτών σε κάθε διαφημιστικό μήνυμα έχει μεταφέρει το «δημιουργικό» τμήμα στην πλευρά του κοινού. Ορισμένοι κάνουν λόγο για προσέγγιση του περιεχομένου με όρους «portfolio», υπονοώντας έτσι την προσπάθεια των εταιρειών να ακολουθήσουν την ταχέως αναπτυσσόμενη διαδικτυακή πραγματικότητα.

Ανάπτυξη άρθρου, εμβάθυνση στο «Ποιος» και στο «Πως-Γιατί» & έμμεση απάντηση στο «Πότε»

Το «συνεργατικό πνεύμα» της ΙΒΜ

Η IBM, πραγματοποιώντας εκτενείς αναλύσεις σε διαδικτυακές συζητήσεις, κατάλαβε ότι το κοινό στο οποίο απευθύνεται αναφέρεται στο brand της με τον όρο «συνεργατικό λογισμικό». Για το λόγο αυτό, η εταιρεία έχει κάνει τηλεοπτικά spot και διαφημιστικά μηνύματα γύρω από αυτό το concept, συνεχίζοντας και στο διαδίκτυο.

Μάλιστα, η διαφημιστική εταιρεία της IBM, Ogilvy Worldwide, θεώρησε σωστό να δημιουργήσει fora με πιθανούς πελάτες που συζητούν περί «συνεργατικού λογισμικού». Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό καθώς αρκετά στελέχη επιχειρήσεων εξέθεσαν τις απόψεις τους ακόμη και για τον ρόλο του instant messaging στις εταιρικές συγχωνεύσεις.

Οι προθέσεις της ΙΒΜ είναι η κυριαρχία του ονόματος σε οτιδήποτε έχει να κάνει με «συνεργατικό λογισμικό». Ακόμη και στα σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης video του Bing, οι χορηγίες της IBM κυριαρχοaύν.

«Διατηρώντας μια κεντρική στρατηγική περιεχομένου είναι το μυστικό για να κερδίσεις το κοινό», σχολιάζει ο Paul Beck, επικεφαλής ψηφιακής στρατηγικής στην Ogilvy Worldwide και εξηγεί ότι το «κλειδί» μιας διαφημιστικής καμπάνιας δεν βρίσκεται πλέον στο ίδιο το brand αλλά στη συμπαραγωγή περιεχομένου με τους πελάτες.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Mediaweek

**********************************************************************************

ΔΙΑΒΑΣΤΕ

•·          Edwin Llewellyn Shuman

«Steps into Journalism» (Evanston, Ill., 1894)

«Practical Journalism» (New York, D. Appleton and Company, 1903)

Δύο κλασικά εγχειρίδια από τον αμερικανό δημοσιογράφο που κωδικοποίησε τη θεωρία των «5 W» και της ανεστραμμένης πυραμίδας, δηλαδή της σύγχρονης αντίληψης της δημοσιογραφίας. Η απάντηση στα «5 W» (What? Who? Where? When? Why?) είναι για τον Σούμαν η απόλυτη προϋπόθεση κάθε δημοσιογραφικού κειμένου και η τιμωρία για όποιο άρθρο παραβιάζει αυτήν την αρχή είναι «το καλάθι απορριμμάτων και η γρήγορη λησμονιά».

•·          Χρήστος Πασαλάρης

«Μια ζωή τίτλοι. Πώς να γίνετε δημοσιογράφος» (Εκδ. Κάκτος, Αθήνα, 1984)

Ο βετεράνος δημοσιογράφος εξιστορεί την εξέλιξη του τρόπου γραψίματος του ρεπορτάζ από την εποχή που οι δημοσιογράφοι έγραφαν τις ειδήσεις σύμφωνα με τη χρονολογική σειρά των γεγονότων, μέχρι την επαναστατική αλλαγή που συνέβη πριν από έναν αιώνα, με την υιοθέτηση της «δημοσιογραφικής περίληψης», δηλαδή της απάντησης στα «5 W» από την αρχή του ρεπορτάζ.

•·          Αλέκος Φιλιππόπουλος

«Ο δημοσιογράφος» (Εκδ. Κάκτος, Αθήνα, 1982)

Μεταφορά του βρετανικού μοντέλου των εφημερίδων ταμπλόιντ στα ελληνικά δεδομένα, γραμμένη από ένα μάχιμο δημοσιογράφο που εργάστηκε σε διευθυντικές θέσεις πολλών εφημερίδων. Διατυπώνεται η θέση ότι «τα στοιχεία του παλιού και σωστού δημοσιογραφικού θεμελιακού νόμου της είδησης "ποιος, πού, πότε, πώς, γιατί" δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στην πρώτη παράγραφο», αλλά να μοιράζονται σε δυο τρεις παραγράφους.

 
Επόμ. >

ΒΙΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – Καινοτόμες πρακτικές στο Βιοτουρισμό (Πρέσπα - Κορυτσά) / Innovative practices in Biotourism (Prespa-Korca)

ΒΙΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – Καινοτόμες πρακτικές στο Βιοτουρισμό
(Πρέσπα - Κορυτσά)

content1.jpg

Blogosphera

Αυτο-οργάνωση εθελοντισμού

              & δικτύωση

autorganosi.jpg

_.jpg

      www.wwac.gr w.w.a.c.1.jpg            

ioas.jpg

        www.ioas.gr

      http://www.dionet.gr/                                                                   dho.png                     
logopraxis.jpg
logoedra.jpg
logogrammixois.jpg
grapsasblogspot.jpg