profilmko.png

V.TAKTIKOS&SYNERGATES

taktikosksynergates.jpg 

koinethel1.jpg

econsultant.jpg 
komvos2.png 

diathe.jpg
 
 

kladis2.jpg 
   Παραδοσιακά & Βιολογικά
        Προϊόντα Κρήτης

__1.jpg

Αγρόκτημα Κατσαρός

un.jpg 

  Πράσινη Ανάπτυξη για Όλους

prasini2.jpg

Εθελοντές Δημοσιογράφοι

ethelontes.jpg

  Κοινότητα εθελοντών  διαδικτύου

diadiktio.jpg

         

          Μ.Κ.Ο. Ερύμανθος

erymanthosmko.jpg


 
ΚΛΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
3ΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 69, ΑΘΗΝΑ
2108226562 - 6972448046 
PDF Εκτύπωση E-mail

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  

seminarioeke.jpgΤο Συντονιστικό Κέντρο Μ.Κ.Ο. (www.edo-mko.gr) σας ενημερώνει ότι το σεμινάριο που διοργάνωσε την Τετάρτη (16/12/09) με τίτλο «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & Οργάνωση Πακέτων Χορηγίας για Μ.Κ.Ο», ολοκληρώθηκε με επιτυχία στον χώρο της ΜΚΟ Ecovision-net (Παπαδά 1-3, Ν. Ψυχικό).

Παρουσιάστηκαν, μεταξύ άλλων, τεκμηριωμένα στοιχεία και παραδείγματα εξόχως ενδιαφέροντα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, την "Εταιρική Ταυτότητα" των Μ.Κ.Ο. και βεβαίως τη σύνταξη χορηγικής πρότασης.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Τζανέτος Αντύπας, κεντρικός ομιλητής και πρόεδρος της Μ.Κ.Ο. Praksis, μας παρουσίασε με διαδραστικό και ευχάριστο τρόπο τις ακόλουθες θεματικές:

  • Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Ε.Κ.Ε.) στην Ελλάδα πριν και μετά το 2004, έως και σήμερα
  • Η Ε.Κ.Ε. απέναντι στην κοινωνία, το περιβάλλον, αλλά και προς τους εργαζόμενους σε μια εταιρεία.
  • Στόχοι εταιρειών όσον αφορά την Ε.Κ.Ε.
  • Στόχοι Μ.Κ.Ο. για τις χορηγικές τους προτάσεις
  • Ιδιωτικός, δημόσιος τομέας και είδη χορηγιών για προσαρμοσμένη σύνταξη χορηγικού φακέλου
  • Έξυπνες συμβουλές για σύνταξη αποτελεσματικής χορηγικής πρότασης
  • Προσδιορισμός ξεκάθαρης και χαρακτηριστικής εταιρικής ταυτότητας
  • Έρευνα αγοράς και αναζήτηση χορηγών με κοινούς στόχους
  • Επικοινωνιακή πολιτική για αίτηση χορηγίας
  • Συνέργια εταιριών & ΜΚΟ, σύνθεση τοπικών χορηγών
  • Τυπικές διαδικασίες αποδοχής χορηγίας,
  • Αξιοποίηση του περιβάλλοντος και των ομάδων-στόχων.

Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν επίσης για τη δυνατότητα να  δημιουργήσουν τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ των 28 και 32 δευτερολέπτων, τα οποία αφού έχουν πάρει την άδεια του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου (http://www.esr.gr/arxeion-xml/pages/esr/esrSite/get-index) θα "παίζουν" στα κανάλια και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Ελλάδας.

Τονίστηκαν τα αντισταθμιστικά οφέλη που περιμένουν οι εταιρείες και δόθηκαν δεκάδες συμβουλές προς "ναυτιλλόμενους" (λ.χ. "Ο χορηγός είναι προτιμότερο να μην ταυτίζεται με την ΜΚΟ, να μην είναι πάγιος", "η πρόταση για χορηγία να είναι το πολύ 4 σελίδων", "η συνοδευτική επιστολή να επαναλαμβάνει το νούμερο που ζητάμε", "δεν κάνουμε παρουσίαση του φορέας μας στη χορηγική πρόταση, αλλά κατά την επικοινωνία που προηγείται της υποβολής").

Οι παρευρισκόμενοι σχημάτισαν μια βασική ιδέα για τη δύναμη της εταιρικής εικόνας, του λογότυπου και τη σημασία της καλής έρευνας αγοράς.

Ευχαριστούμε όλους όσοι μας τίμησαν με την συμμετοχή τους και επιφυλασσόμαστε για τη διοργάνωση νέων σεμιναρίων, ποικίλων θεματικών με τη συμμετοχή και άλλων αξιόλογων ομιλητών.

 
< Προηγ.   Επόμ. >

ΒΙΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – Καινοτόμες πρακτικές στο Βιοτουρισμό (Πρέσπα - Κορυτσά) / Innovative practices in Biotourism (Prespa-Korca)

ΒΙΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – Καινοτόμες πρακτικές στο Βιοτουρισμό
(Πρέσπα - Κορυτσά)

content1.jpg

Αυτο-οργάνωση εθελοντισμού

              & δικτύωση

autorganosi.jpg

_.jpg

      www.wwac.gr w.w.a.c.1.jpg            

ioas.jpg

        www.ioas.gr

      http://www.dionet.gr/                                                                   dho.png                     
logopraxis.jpg
logoedra.jpg
logogrammixois.jpg
grapsasblogspot.jpg