profilmko.png

V.TAKTIKOS&SYNERGATES

taktikosksynergates.jpg 

koinethel1.jpg

econsultant.jpg 
komvos2.png 

diathe.jpg
 
 

kladis2.jpg 
   Παραδοσιακά & Βιολογικά
        Προϊόντα Κρήτης

Statistics

OS: Linux g
PHP: 5.2.17
MySQL: 5.5.51-38.2
Ώρα: 21:49
Caching: Disabled
GZIP: Disabled
Μέλη: 11
Νέα: 855
Σύνδεσμοι: 5

__1.jpg

Αγρόκτημα Κατσαρός

un.jpg 

  Πράσινη Ανάπτυξη για Όλους

prasini2.jpg

Εθελοντές Δημοσιογράφοι

ethelontes.jpg

  Κοινότητα εθελοντών  διαδικτύου

diadiktio.jpg

         

          Μ.Κ.Ο. Ερύμανθος

erymanthosmko.jpg


 
ΚΛΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
3ΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 69, ΑΘΗΝΑ
2108226562 - 6972448046 
Εκτύπωση E-mail
 

ΙΝ.ΜΕ.Κ.Ο - DIGITAL CONTENT GROUP

digital.jpg

Η δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου (κείμενα, ψηφιακές βιβλιοθήκες, οπτικο-ακουστικό υλικό & χρήση πολυμέσων, προφίλ οργανισμών & επιχειρήσεων κ.α.) είναι το ουσιαστικό μέρος που προσδίδει σε μία ιστοσελίδα ή Portal πρόσθετο ενδιαφέρον και επισκεψιμότητα.

Διαβάστε περισσότερα...
 
Εκτύπωση E-mail
 Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τα γραφεία του Ινστιτούτου Μελετών Κοινωνικής Οικονομίας (ΙΝ.ΜΕ.Κ.Ο.) στα τηλέφωνα:

210 82 26 562 και 210 88 40 531 

Μια από τις πρώτες πρωτοβουλίες του ΙΝ.ΜΕ.Κ.Ο., για τη δημιουργία του Συντονιστικού Κέντρου των Μ.Κ.Ο., είναι η ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών στις Μ.Κ.Ο.

 Η ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών για τη μη κερδοσκοπική επιχειρηματικότητα, που σε μεγάλο βαθμό αναπτύσσουν και οι Μ.Κ.Ο., είναι βασική προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή τους. Αυτό επιτυγχάνεται ειδικότερα όταν οι Μ.Κ.Ο. έχουν τη δυνατότητα να αυτοδιαχειρίζονται τους δικτυότοπούς τους.

 

Διαβάστε περισσότερα...
 
Εκτύπωση E-mail

 

Media:

Ηρθε το τέλος

Από τον ΣΩΤΗΡΗ ΜΑΝΙΑΤΗ, ( Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε )

Πλησιάζει το τέλος της τηλεόρασης όπως την ξέρουμε; Ναι, ισχυρίζεται ο Μπομπ Γκάρφιλντ (κριτικός διαφήμισης στο Advertising age και συμπαρουσιαστής της εκπομπής On the Media στο National Public Radio της Αμερικής).

Διαβάστε περισσότερα...
 
Εκτύπωση E-mail

 Μπραντεφέρ με νέες τεχνολογίες

Του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ

«Ελα μωρέ τώρα με τα ευρυζωνικά... Ποιος θα τα χρησιμοποιήσει και τι θα τα κάνει;» μας έλεγε (προ αρκετών ετών, είναι αλήθεια) υψηλόβαθμο στέλεχος του ΟΤΕ. Ηταν η περίοδος που ο Οργανισμός δοκίμαζε όχι με ιδιαίτερο ενθουσιασμό τις δυνατότητες του ADSL και πρότεινε στους... πεινασμένους για ταχεία πρόσβαση στο Διαδίκτυο το ISDN.

Διαβάστε περισσότερα...
 
Εκτύπωση E-mail

Των Ελλήνων οι νέες ψηφιακές κοινότητες

Η ραγδαία διάδοση του Διαδικτύου διαμορφώνει νέους κώδικες επικοινωνίας, αλλά τα ελληνικά δεν κινδυνεύουν. Τα παιδιά εξοικειώνονται αβίαστα, φυσικά με τους νέους κώδικες επικοινωνίας του δικτυωμένου κόσμου - και γλωσσικά.

Διαβάστε περισσότερα...
 
Εκτύπωση E-mail

  Κοινότητες - Δικτυακές κοινότητες

Αρχικά οι κοινότητες ορίζονταν ως σύνολα ανθρώπων που μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά, όπως το μέγεθος, η τοποθεσία, ο χώρος και ο χρόνος (Preece, 2000). Ένας τέτοιος ορισμός συνδέει την έννοια της κοινότητας με την επικράτεια στην οποία αυτή υπάρχει, δίνοντας περισσότερο έμφαση στη συνύπαρξη ατόμων στον ίδιο χώρο και στον ίδιο χρόνο (Farenback & Thompson, 1995, αναφ. από Oren et al., 2000; Jones, 1997). Ένας διαφορετικός ορισμός της κοινότητας τονίζει περισσότερο την ύπαρξη κοινού ενδιαφέροντος ανάμεσα στα μέλη (Jones, 1997; Oren et al., 2000; Garber, 2004) και δεν θεωρεί αναγκαστική την ταυτόχρονη παρουσία των μελών στον χώρο και τον χρόνο. Φαίνεται όμως ότι ούτε η συνύπαρξη, ούτε τα κοινά ενδιαφέροντα των μελών είναι αρκετά για να προσδώσουν σε μια ομάδα τον χαρακτηρισμό ‘κοινότητα'. Αυτό οφείλεται τόσο στο γεγονός της ύπαρξης δικτυακών τεχνολογιών, η χρήση των οποίων καθιστά ασαφή την έννοια της γειτνίασης όσο και στην πεποίθηση ότι η συνύπαρξη και η ύπαρξη κοινών ενδιαφερόντων δεν είναι αρκετά και χρειάζεται ένας κοινός σκοπός τον οποίο η κοινότητα προσπαθεί να επιτύχει (Scholer, 1996). Κατά συνέπεια μια κοινότητα μπορεί να οριστεί ως μια ομάδα ατόμων τα οποία συναθροίστηκαν, πραγματικά ή δικτυακά, με πνεύμα επίτευξης κοινών στόχων (Conrad, 2002).

Διαβάστε περισσότερα...
 

ΒΙΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – Καινοτόμες πρακτικές στο Βιοτουρισμό (Πρέσπα - Κορυτσά) / Innovative practices in Biotourism (Prespa-Korca)

ΒΙΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – Καινοτόμες πρακτικές στο Βιοτουρισμό
(Πρέσπα - Κορυτσά)

content1.jpg

Blogosphera

Αυτο-οργάνωση εθελοντισμού

              & δικτύωση

autorganosi.jpg

_.jpg

      www.wwac.gr w.w.a.c.1.jpg            

ioas.jpg

        www.ioas.gr

      http://www.dionet.gr/                                                                   dho.png                     
logopraxis.jpg
logoedra.jpg
logogrammixois.jpg
grapsasblogspot.jpg